the-main-thing-icons-white-ring-brand-sprint.png

Brand Sprint

Vind de kern van wat je bedrijf nodig heeft om zichtbaarder te worden en voorkom dure marketingmissers.

 

Breng jullie verhaal met impact

Stel je wil zichtbaarder worden, onderscheidender. Je website kan beter of je wil social media effectiever inzetten. Je schakelt een creatief bureau in en er ligt een stevige offerte op je bureau. Maar sla je niet een stap over?

Begin bij wat je nodig hebt
Websites, mailings, marketing: ze zijn geen doel op zich. Het zijn de middelen waarmee jij je bedrijfsdoelen wil realiseren. De Brand Sprint is de beste en snelste manier om er achter te komen wat je ècht nodig hebt om grote investeringen terug te verdienen.

Samen met je team
De Brand Sprint doorloop je met je managementteam. Jullie beantwoorden samen de kernvragen die nodig zijn om te kunnen kiezen wat er nodig is.

  • Wie zijn onze kernklanten?

  • Wat kenmerkt ons bedrijf en merk?

  • Welke bedrijfsdoelen hebben onze focus?

De relatie tussen de antwoorden op deze drie vragen maakt klip en klaar of jullie een website, een campagne of een marktonderzoek nodig hebben. Alle neuzen staan na afloop in dezelfde richting. Dat is dikke winst. Succesvolle groei begint namelijk bij intern draagvlak.

Hoe snel kan dat?
Twee bijeenkomsten is alles wat er nodig is. Je krijgt dan

  • Een concrete beschrijving van je ideale klant

  • Een heldere beschrijving van jullie merk en identiteit

  • Een lijst met de 3 activiteiten waarmee jullie de grootste impact gaan maken in het aantrekken van nieuwe klanten.

Wat levert dat op?

Je kunt je marketingbudget effectiever in gaan zetten. Ook wordt het aansturen van tekstschrijvers, ontwerpers en website bouwers een fluitje van een cent.

En het belangrijkste, jullie staan met elkaar op één lijn over de koers van jullie merknaam en reputatie.

Natuurlijk wil je meer weten.

Bel daarom nu 034 - 123 11 11.
Of vul onderstaand formulier in, dan bellen wij jou.

 

Reviews

the-main-thing-client-Laura Dechesne.png
The Main Thing heeft ons enorm geholpen bij het bepalen van onze koers. Na de Brand Sprint wisten we concrete stappen te zetten in marketing, communicatie en sales en dat wierp al snel vruchten af. Ook werd ons duidelijk in welke producten we beter wel of niet konden investeren.

Laura Dechesne – Eigenaar GreenTomatoes

 

 Zoek je iets anders?

Liever snel een innovatie testen? Kies voor Design Sprint 

Liever brainstormen over mogelijke innovaties? Kies voor Brainstorm Innovatie

Volgende
Volgende

Business Model Design