Thomas Platzer Thomas Platzer

Bedrijfscultuur verbeteren? Pak het aan met vuur!

Bedrijfscultuur veranderen: het meest ongrijpbare dat je van je mensen in je onderneming kunt vragen. In dit artikel krijg je een inkijkje in hoe we zelf aandacht geven aan de ontwikkeling van onze bedrijfscultuur. En zoals altijd, een eerste stap die je zelf kunt zetten om vooruit te komen met de ontwikkeling van de ‘zachte kant’ van je bedrijf.

Meer lezen
Thomas Platzer Thomas Platzer

Keep it simple: 3 tips voor meer rust in je bedrijf

Als ondernemer ben je een creatief doener. Elke week heb je weer een nieuw idee waar je enthousiast van wordt. Heb je wel eens het gevoel dat er niks afkomt? Train dan eens je focus met de praktische tips in dit artikel.

Meer lezen
Thomas Platzer Thomas Platzer

Geef je sales een boost: 8 tips die werken

Gas geven op sales, hoe doe je dat? In dit artikel staan we stil bij hoe je je sales kunt verbeteren. En dat begint bij weten hoe je dat nu eigenlijk doet. Lees onze 8 tips en close die deals!

Meer lezen
Thomas Platzer Thomas Platzer

Stop met Leiding geven

Leiding geven is soms een hondenbaan. Als de werkdruk hoog is en er te veel fout gaat weet je als leidinggevende soms niet wat je nog anders kunt doen. In dit artikel 7 praktische tips om je team in een zelflerende stand te helpen.

Meer lezen
Thomas Platzer Thomas Platzer

Met deze methode leer je jouw ideale klanten ècht kennen

Wil je meer omzet met minder moeite? Een no-brainer toch? Het is mogelijk en de sleutel heb je al in handen: je klantenbestand. In dit artikel vertel ik je hoe je door slim naar je debiteuren te kijken, je dienstverlening naar een hoger niveau kunt krijgen. Met uiteindelijk ook meer rendement voor jou als eigenaar.

Meer lezen
Thomas Platzer Thomas Platzer

Zo maak je een visie met je MT: stap 1 en 2

Het mooiste van ondernemen is samen met anderen successen behalen. Af en toe wil je met het MT de koers voor het komende jaar vaststellen. Lees hoe je dat samen aan kunt pakken.

Meer lezen
Thomas Platzer Thomas Platzer

Ontdek de unieke waarde van je bedrijf in 5 stappen

"Je moet geen appels met peren vergelijken." Maar klanten doen het lekker toch. Dan kun je maar beter het lekkerste fruit op de markt zijn.

Als klanten kiezen voor een dienst of product vergelijken ze appels met peren. En appels met appels. En bananen met wortels. Ze gaan de hele fruitkraam door.

Als jouw bedrijf herkenbaar anders is dan alle anderen, dan heb je een flinke streep voor.

In dit artikel lees je hoe je er achter komt wat de unieke kleur en geur van je onderneming is.

Meer lezen